Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji

Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Reklamacja

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne. Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Państwa, możecie Państwo skorzystać z prawa gwarancyjnego.

1. Formularz reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji którego wzór można pobrać TUTAJ i dołącz go do przesyłki.

Zgłoszenia reklamacji można dokonać również w sposób uproszczony drogą e-mailową pod adresem:

sklep@rozdzielnie-elektryczne.com.pl

Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko,nazwę firmy, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy i kodu produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, kopią faktury zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym na nasz koszt na adres:

EL-BIG Jarosław Wręczycki
ul. Nakielska 42/44
42-600 Tarnowskie Góry
tel: 32 384 70 14

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. 032-384-70-14, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie. 

Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki z wadliwym produktem ustosunkujemy się do Państwa reklamacji lub żądania.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem mogą Państwo zrezygnować  z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeżeli w powyższym terminie złożą Państwo pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego wzór można pobrać TUTAJ. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zwracany produkt prosimy odesłać bez zbędnej zwłoki w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na nasz adres:

EL-BIG Jarosław Wręczycki
ul. Nakielska 42/44
42-600 Tarnowskie Góry
tel: 32 384 70 14

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W przypadku odstąpienia od umowy zakupu zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności w tym koszty dostarczenia produktu poniesione przy zakupie, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji zwrotu towaru. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Uwaga ! Prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego użytkowania produktu. Zgodnie z przepisami jeżeli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia wartości produktu.

W przypadku odstąpienia od umowy zakupu koszty odesłania produktu do sprzedającego ponoszą Państwo.

Zgodnie z obowiązującym prawem prawo zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest produkt stworzony na indywidualne zamówienie klienta.

Rozstrzygnięcia sporów

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygnięcia sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. 032-384-70-14

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl